Sunday, July 17, 2011

Nak Kahwin Sangat Dah Ke?

بسم الله الرحمن الرحيم

Hehe dah nak kahwin ke? Mampu ke anda Encik Muezzudin...? hehe actually tengok pensyarah aku kahwin, terasa gak,,, bestnya dah kahwin... huhu



Tahniah saya ucapkan kepada Cik Siti Syazwani bt Husin kerana selamat diijab kabulkan dengan suami idaman... hehehe sori tak dapat pergi,,, hari tu beria ia nak pergi siap mintak kad jemputan lagi,,,hehehe

Disebabkan peritiwa ini, aku ni asyik gatal bukak topik kahwin je,,, hehehe 
antaranya :

1. Artikel yang aku sampaikan sebelum ini Dekatkan Jodoh Anda
2. Nukilan cinta yang dipetik dari Amer Nukilan Hidup


Hehe dengar tu pesanan dia...

Banyak gak orang bagi pandangan masing²,,,hehehe padahal saje je wat topik camni...



Haa tengok tu belum² lagi da ada orang tawar aku untuk bekerja,,,,hehehe aku taknak lah kerja dengan bapak kau, nanti kau asep buli aku je,,, macam aku tak tahu kan... ;p

Adakah aku nak cari calon orang Negeri Sembilan atau Melaka semata² tanah tu? haha takde makna ok... aku bukan materialistik! Johor sudaaaa...

OK tutup cerita kahwin... sekarang fokus untuk study dan tingkatkan iman biar penuh di dada,,, insyaAllah Allah permudahkan lah jodoh kau Muezz... ;-)


5 comments:

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

over ye muezz!!!~~~
hahahaha~~~

Ana Farha said...

tak habis2 lagi topik kawin ni ke? >__<

muezz@blaz said...

hahaha ;p

-SimPle_Mzrins said...

org johor???
..aq rse aq tahu muezz.....
jeng-jeng!!!!..
Hoho

muezz@blaz said...

jeng jeng jeng