Thursday, July 21, 2011

Admin Sengal Tapi Enjoy

بسم الله الرحمن الرحيم

Tensyen gak kalau Page KMM Official dah jadi macam tak official,,,, suka main² kalau post sesuatu... hmm bagus la kan tak terlalu official tapi kadang² buat orang tensyen gak! Suka berteka teki,,, -.-' apa kata terus beritahu je kan apa yang info nak disampaikan... tu yang buat segelintir pelajar tak puas hati,,, hohoho

Salah seorang telah menyatakan ketidak puasan hati,,,hehe member aku sorang ni memang agak mudah naik angin...huhu







Hahaha banyak lagi sebenarnya,,,malas aku,,, huhu apa² pun admin, korang dah buat korang punya tugas,,, and u do it very well ok,,, i dont care but u still sengal,,,hahaha
Yelah bukan senang nak jadi admin official untuk semua pelajar KMM... apapun tahniah ^^
Aku tak kata pun korang salah,,, cuma jangan bagi kita orang fikir bukan² sudah...
Apapun admin telah berjaya membuat saya gelak apabila membaca post admin,,,hehehe

Pada yang terasa,,, maaf...

4 comments:

NuMeeQah said...

aku rasa aku dh xikot dh page kmm..suma page kmm laa..semua annoying jek aku rasa.. post yg merepek...buat penuh noti aku jek

muezz@blaz said...

hehe tp stakat ni yg official penting sbb bg info....
lau yg group kmm batch 10-11 tu mmg r,,,penuh noti,,,huhuhu

Ryien Aamal said...

Sokong..ayt admin buat aq rasa nak tergelak...^-^...
dan kdg-kdg wat aq bengang gak...hehe...tp it is okey lah...
sebab admin berjaya wat aq happy kalau aq bce post dy...Huhu

muezz@blaz said...

haha kan,,,enjoy