Monday, May 30, 2011

Jangan Tak Jadi Plak

بسم الله الرحمن الرحيم

Ok hari Ahad 5 Jun 2011 aku dah cop nak pergi jenjalan kat BP... harap2 ahli KeluargaKu PermataKu takde perancangan apa2 ea... bukan apa,,, sekarang nak keluar ngan member pun susah,,, sini keje sane keje,,, tak salahkan pun mereka,,,hehehe 

Tadi Apiz tepon aku,,, haaa tau plak dah lama tak jumpa aku (aku marah ni!),,,kehkehkeh hari tu rancang baik punya nak pergi Gunung Ledang,,, last2 kau tak dapat join,,, ceyt hahaha tak marah la,,, gurau jerk,,, aku paham kau di alam pekerjaan, tak boleh mintak sesuka hati cuti,,,hohoho~ nasib Su, Epul & Bad pergi,,, kalau tak memang aku cekik sorang2! 
Trio Sahabat Johor
Muezz - Apiz - Su

Ni plak last trip hari tu... bertolak dari rumah seawal pagi jam 7 pagi! Pergi rumah Su jemput dia sebab alang2 bawak je la sebab lalu tempat dia,,, then dia plak memandu,,, lega sikit~ adik dia dan Palan ikut sama,,, sebelum tu beli roti canai 15 keping,,,hahha buat bekal nanti... tiba2 perasan kereta takde sticker P,,, hahaha gelabah tapi aku rileks jerk,,,kahkahkah sebab bukan aku yang drive, terus tepon Bad suruh beli sebab dia masih ada kat bandar Segamat,,, mengarah je tahu,,,kehkehkeh sampai pukul 10.30 pagi tapi mandi pukul 11.30. Perhh sejam kowt kat sana tunggu sebab ada sedikit masalah yang agak rumit -.-' 


Permandangan yang cantik

Agak Deras r

Makin dilarang, tempat ni lah kitaorang pilih untuk mandi,,,hahaha

Haa aku nak sangat bawak balik kayu ney!
Boleh letak iguana,,, hehehe
* Overall ok r tapi tak se best sebelum ni sebab ramai tak dapat join,,, lagipun kali pertama macam2 berlaku sebab banyak benda tak tahu dan tak biasa,,,hahaha 
* Klik 1st trip cerita ni yang best lau nak baca,,, 2nd trip ni just 5 bintang jerk
*Kali ni salah pilih masa sebab ada Johor fm buat program kat sana,,, ramai !
*Terpaksa mendaki tinggi,,, err hampir pitam aku dibuatnya
*Pastu tempat yang bahaya tu jugak dipilih sementara sebab malas dah,,,hehehe
*Lebih kurang tukar port sampai 4 kali,,,


No comments: