Tuesday, May 10, 2011

10 Mei

بسم الله الرحمن الرحيم

Hari ini mengingatkan aku kembali time nak masuk matrik...haaa kenangan2... Bayangkan time ni adik aku sakit,,,kena tahan masuk wad akibat paru2 dijangkiti kuman,,,errr sangat sedih ketika itu,,,itulah yang menguatkan aku untuk study,,,*ceh~ 
Malam tu makcik2 aku datang tolong prepare barang tuk esok sebab parents aku kat hospital lagi...huu~

Aku nak mengimbas kembali waktu 1st time menjejakkan kaki kat sana...fuhh rasa sangat nervous sebab aku akan hidup sendiri, kolej tu,,, pastu tengok beratur panjang giler nak daftar,,,datang awal pun panjang macam nak ape dah... Lepas daftar,,,beli sikit makanan dan barang2 keperluan lau ada yang tak bawak,,, time tu memang sangat takde selera walaupun macam pasar malam tapi nafsu makan takde langsung,,,huhuhu sebab nervous punya pasal... apa2 pun enjoy video bawah ney....


Ha tengok gambar2 aku takde pon,,,hahaha  
  • saat ke-30 tu pun kereta aku saje,,,tapi tak nampak aku just nampak parents aku je,,,kahkahkah 
  • yang paling mencapap Azani,,,(gambar dy paling besar saat ke - 46),,,ceh, 
  • ( Riqo minit ke 1.24 saat)
  • (Shira minit ke 2.06 saat),
  • (Syafiq *Kelas aku!2.15 saat), 
  • (scene yang kelakar minit ke 2.49 saat hahaha pensyarah ni memang sempoi jerk). 
  • OK orientasi minit ke 3.43 saat,,,hahaha tengoklah apa dyowang wat kat kitaorang! 
  • (minit ke 4.50 ade Bobo,Ranggi Dean)
  • Shah (minit 8.43),,,haa itu dia,,
  • OK ni serius best scene yang ke 7.05 saat dak2 kena denda ^^ (haahhaha) 
OK sesape yang dapat KMM tahun ni,,,anda sangat dialukan melihat video ini untuk pengetahuan awal camne tempat dia ok,,,hahahha

Ni plak video Collegue Islamic Festival,,,haa aktiviti dia semua best2...dan semua aku tak dapat join sebab pergi zoo, pergi penyu,,,rugi sebenarnya~ Ok saksikan....



Masa montaj ini ditayangkan,,,aku ngan Tajul kat belakang kutuk sebab lagu awal n akhir tak kena langsung,,,hahha jahat,,,lagipun orang yang buat montaj ni pun member,,,hohoho~
Forum Karipap - Karipap Cinta(1.27) paling best! Semua orang ternanti2 forum ini sebab dua orang ni adalah orang kuat KMM,,, ustaz Asri paling best kalau bagi ceramah,,,sampai pukul 12 malam pun kitaorang tak kisah dan yang lagi sorang Asyraf, senior aku memang cukup popular dalam kalangan perempuan dan merangkap bekas Pengerusi Nadi Tarbiyah Pelajar... Terbaek r forum tu,,,enjoy dan dapat pengetahuan!
Amali Sembelihan Ayam(2.30)  pun syok tapi sedih tak dapat join,,,aku pergi Pusat Pemeliharaan Penyu... tapi tengok video dia,,,best tu,,dapat pengetahuan cara nak sembelih ayam dalam2 kelakar sebab hampir tak jadi,,,hahaha aku tak dapat join tapi klik sini untuk baca hoho
Busana Muslimah (3.18) ni lelaki tak dapat join,,,huhuhu tapi kat busana muslimah ni lah aku ada minat seseorang tu...hahaha *minat saje,,, memang gempak r semua pakaian2 mereka sarungkan,,,huhuhu haaa nak tahu lebih lagi klik sini
Pra Kursus Perkahwinan (3.45) pun tak dapat join sebab aku pergi zoo,,,huhuhu suka bertindih la aktiviti ni...geram pun ade gak...!
Dan slot2 lain yang membina umat Islam ;-)

Ok ni pemandangan di KMM,,,tengoklah,,, KMM tetap yang terbaek!!!

Depan Dewan Utama
Bahagian Makmal
Pemandangan dari Makmal Fizik
Itu adalah cluster lelaki ^^
Sudut Berpidato
Dewan Kuliah 1
Dewan Kuliah 2
Bilik Bahasa
Surau Ibadurrahman
Cluster C4 (blok aku)
Bilik TV


*Ramai orang kata matriks susah...apsal orang2 suka buat citer ha? Tu pasal ramai takot nak masuk matriks,,, -.-' kepada junior2 nanti jangan mudah dengar cakap orang,,,belum cuba belum tahu!

*Special nya KMM ni sebab tempat dia kalau sejuk,,,sangat sejukkkkk dan kalau panas,,,sangat panasssss bayangkan kalau tidor waktu tengahari pakai selimut pun tak pelik kalau musim sejuk,,,errr (serius!)

*KMM juga adalah matriks yang pertama dan tertua,,, KMM jugak antara matriks yang terbaik,,, so orang2 kat sini banyak pengalaman,,, alam semula jadi semua OK,,, pokok besar ada,,,sejuk je... lau matriks yang baru2 tu pokok baru nak membesar,,,baru nak renovate...ececeh








No comments: