Wednesday, September 28, 2011

Serius! Kerinduan Sedang Melanda

بسم الله الرحمن الرحيم

Haaa rindu sape tu???  kehkehkeh rindu kat member matrix! Serius, aku sangat merindui waktu dulu²... arrrr lepas berborak kat group kitaorang, semua eksited nak jumpa, nak reunion bagai, tempat yang disyorkan yang pertama adalah Pulau Pangkor,,,gempak tak gempak kan? haha pastu cadang nak pergi zoo, aku kena Boooo plak dengan diaorang,,,haha memang siot


Haaa aku slalu kena booo,,, -.-' Kitaorang rancang nak buat BBQ lagi, sebab sebelum ni pernah buat BBQ dengan jayanya kat KMM sampai orang lain tengok, fikir tu jamuan blok, padahal kita² je... hehe 
Kat atas tu dah bezakan bila semua orang cuti serentak, tapi budak UTM tak sama plak dan sangat sekejap, so kesian kat Bad, Su & Apiz. Aku ambik keputusan, nanti aku nak pergi jenguk diaorang kat UTM,,, i miss them so much!!! Agak² apalah perubahan mereka lepas menjadi mahasiswa,,,haha

Harap reunion kita menjadi!!! hehe jangan makan bajet tinggi sudah ^^

Tadi member tengok wallpaper laptop aku, dia kata,,, "Wah meriahnya korang, bestnye"
Aku jawab " Yup, memori paling best adalah kat KMM" ^^

Ni lah wallpaper tu...


Dan harap² memori di UPM ni pun penuh dengan manis dan indah melebihi dari kepahitan!


No comments: