Tuesday, September 27, 2011

Aku Terlibat dengan Gossip

بسم الله الرحمن الرحيم

Aku tak tahu la nak kata apa da... serius selepas mendengar cerita dari seorang budak ex-KMM, aku rasa diri aku macam dah tak selamat, takde privacy dah! Rupanya kat KMM aku pun turut jadi bahan gossip! Aku buat apa seyh sampai diaorang nak mengata aku,,,, arrrr rasa macam nak nangis je, hahaha

Punya la penat aku menjaga imej baik dengan menjadi orang yang baik kat sana, hasilnya tak menjadi. Mulut orang kan, terutama mulut perempuan! Sori lah pada perempuan yang di luar tu, korang ni memang takde kerja lain ke nak bercerita kisah orang dengan hanya pandang sekali imbas! What the fish!

Nasib aku jumpa budak ex-KMM tu, dia tanya aku jugak, then dia kata, baru dia kenal aku ni orangnya camne, cerita yang dia dengar tu berbeza! Ya Allah~ Nasib la cerita tu tak sehebat cerita artis.

Disebabkan aku ni famous kan, semua budak ex-KMM yang kat UPM tegur aku, tapi malangnya aku tak kenal pun mereka,,,haha sori *rasa bersalah* kalau lelaki aku tak kisah, semua yang kat UPM aku kenal walaupun nama ingat² lupa,,hehe 

OK di sini aku dapat pengajaran la bahawa sosial tu jaga² la, jangan terlalu bersosial dan aku akui aku memang bersosial kat KMM tapi perempuan pun certain²,,, pelik nape cerita aku ni boleh timbul...




OK sebenarnya ada member yang dah tahu cerita tu tapi tak beritahu kat aku pun, hmmm masalah tu mula² tak serius, tapi agak r... dia terus cerita kat aku apa yang dia tahu. disebabkan orang pandang aku pelanduk dua serupa, dia nampak aku terus berkata,,,, hey minachi, mata anda tu rabun ke tak reti beza aku dengan budak tu -.-' dan disebabkan budak  pelanduk dua rupa tu aku kena,,,,haaaa ni cerita yang lain plak kan,,,, adehhh aku tensyen sebentar~
Nasib ada orang yang tolong betulkan keadaan tu mengatakan Muezz bukan lah A****, dan A**** tu bukanlah Muezz,,, Alhamdulillah lah,,,tapi yang tak sampai tu, tu yang pandangan orang terhadap aku berlanjut sampai sekarang, ayoyo

OK² aku nak lupakan kisah ini... hanya yang kenal aku je tahu perangai aku camne kan ^^
Gembira semula!!!


No comments: