Sunday, September 4, 2011

Last² Minit Baru Berkesan

بسم الله الرحمن الرحيم

Memang betul lah orang kata kan... dan jangan pelik lah kalau anda semua tengok ramai orang suka buat kerja last minit,,, bukan apa sebab kalau buat kerja awal takde rasa feel nya dan juga takde rasa kita nak buat habis habisan,,,,hahaha dan aku harap aku taknak tergolong dalam golongan camni sebab banyak keburukan dari kelebihan,,, lagi² bab assignment! Disebabkan kita rasa tertekan, memang kita akan buat dengan paksaan, means tak berfoya foya dan sentiasa menumpukan benda alah tu... tapi hasil kerja tu tak best dan tak cemerlang lah,,,hoho Kalau buat kerja awal², senang sikit sebab boleh recheck kalau ada silap, cacat cela dan boleh relax tak fikir benda yang tak siap.... so kita pun tenang je menjalankan kehidupan... kalau tak bila tengah bergembira, tetiba teringat assignment,,, memang tak arhh!!!



Dan aku pun tergolong dalam golongan itu,,,huhu aku taknak dahh,,, harap aku boleh berubah!!! InsyaAllah...
Dan sekarang ia berlaku pada aku,,,haha
Iaitu nak prepare untuk mendaftar ke UPM nanti ney,,, adoiiii camne ni...

Tinggal mintak pengesahan je pun... yang lain dah siap...
Barang dah cukup cuma belum packing....
Hmmm nak isi borang sana sini tu masalah weyhhh
Arghhhh setem hasil tak beli lagi,,,,hahaha
Haaa apa lagi????
Tu je kowt...

Haaa dah boleh rilex sebab tinggal sikit jerk just....
Sikit² pun semua tu leceh dan bukan mudah hooo

Persoalannya otak aku sudah bersedia kah belajar benda baru ney???
Errr takut² kembali....


1 comment:

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

Gudlak Muez!!!!~~~
dah dekat dahtu....
Selamat Pergi ke Dunia Baru...
:'D