Wednesday, February 2, 2011

Kelab Pemuliharaan Penyu

بسم الله الرحمن الرحيم

19/02/2011 ni ada Biology Fair dan pada masa yang sama ada aktiviti kat luar dengan kerjasama WWF(World Wide Fund for Nature) kat Pangkalan Balak,Melaka,,,huu~ macamane niiii?????! Aku nak pergi join WWF tapi aku jugak terlibat dengan Biology Fair,,,haih malas tol la,,,

Tiba2 cikgu mesej aku "pelajar (yang terlibat kuiz bio saringan pertama yang kalah) yang berminat menyertai kelab pemuliharaan penyu,sila tulis nama di atas meja saya,terhad 40 orang sahaja, tolong inform pada rakan awak yang terlibat."

Aduhhhh yang boleh pergi hanya yang bertanding dalam kuiz jerk...? ape ney! jap! aku terlibat role play,then aku merayu kat cikgu,,boleh la saya nak pergi,saya nak pergi sangatttt,hahaha tak boleh blah aku merayu kat cikgu,,,huhuhu akhirnya dapat jugak pergi, tapi kalau role play kelas aku menang, kitaorang kena persembahkan masa Bio Fair,aduh camne tu,,,harap2 kelas aku tak menang,,,hahahah boleh ke doa macam tu...? hmmm takpe2 asalkan kelas aku dapat buat yang terbaik dalam Role Play yang bertajuk Lactose Operon. menang kalah adat bertanding....tak kisah la sekarang aku dapat pergi atau tak & tak kisah gak kalau menang atau kalah....! hahaha yang penting aku nak sangat pergi join WWF tuh!


*Aku sangat teringin untuk terlibat dengan kelab2 yang ada kat luar sana yang berkaitan haiwan2 ni,,,,so harap2 inilah kelab pertama yang aku dapt join....


1 comment:

Nora Al-Tav said...

WEH!!! AKU PUN NAK PEGI JUGAK!!! TAK ACI LA CAMNI!!!!