Sunday, January 23, 2011

Couple...?

بسم الله الرحمن الرحيم

Kalau awek/pakwe dengan kawan, mana satu kita pilih?
Kalau mereka ajak keluar, mana satu kita pilih?
Kalau pilih awek/pakwe, kawan akan kata penting kan awek.
Kalau pilih kawan, awek/pakwe merajuk.
tak payah fikir orang lain la,,fikir kalau si dia buat kat kita
apa kita anggap kat dia...

Kalau isteri/suami dengan kawan, mana satu kita pilih?
OK ini jawapan hanya ada satu saja iaitu isteri/suami.

Kesimpulan...tak payah lar bercouple, kalau nak sangat terus nikah saja.
Kalau bercouple waktu sekarang...banyak zina yang kita lakukan,tak semestinya zina yang kita tahu je.
Syaitan banyak cara nak nampak benda yang jahat nampak betul dan suci~

Ingat perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baik.
Ingat lelaki yang baik hanya untuk perempuan yang baik.
Sama2 lah saya dan anda, kita cuba untuk menjadikan diri kita yang terbaik.
Renungkan~
InsyaAllah...

3 comments:

MissAisyah said...

oh betul!! setuju!!

Oasis said...

Nasib baik gua tak couple lagi. Kalau tak mesti serba salah dibuatnye

Nora Goes Gaga said...

kan aku dh ckp,mmg lelaki yg baik tu untuk perempuan yg baik....dan sebaliknye..........=)