Friday, February 18, 2011

Hari Kucing Sedunia

بسم الله الرحمن الرحيم



Mesti korang semua tak tahu kan ada Hari Kucing Sedunia ? Ha itu dia,,,aku baca kat surat khabar tahun lepas,,,agak excited jugak r ada Hari Kucing Sedunia ney,,,hehehe 
OK apa kata mari kita sama2 tolong kucing2 yang bersepah kat luar sana, bagi la secebis dua makanan ke,,,yang sesiapa ada kucing kat rumah tu, bagi lah BONUS untuk kucing kesayangan anda di rumah ok! 
Kucing adalah haiwan kesayangan Nabi S.A.W.... ;-)

Sempena itu, lihat lah gambar2 kucing saya... ^^
(Kalau percayalah)





4 comments:

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

hahahahahah~~~~

xpercaya langsung...
bitau baud direct la suroh bg BONUS kt QT.....
mesti dia bg...
yeyyy!!!!~~
:'D

shafahanz-iman said...

comel giler kucin yg pertama tu.. mmg kucin tuan tanah eh!

Oasis said...

wah....ada bnyk kucing. Meriah2....derma la satu.

muezz@blaz said...

arep-xgtau la,,,xsempat
shafanaz/oasis- aik pcaye ke? hehehe