Wednesday, March 10, 2010

Takziah sekali lagi

بسم الله الرحمن الرحيم

Pada 9 Mac 2010,,,sedang aku menunggang motosikal, aku menerima panggilan dari Aliff bahawa ada berita burok,,,errr takot aku dengar,,,, Cikgu Rasit meninggal?..........................

Lagi sekali,,,tak sampai setahun aku tinggalkan sekolah,,,dah dua orang guru yang ku sayang dan mereka mengajar aku telah kembali ke rahmatullah.....

Arwah Cikgu Mohd. Rasit bin Asan adalah seorang guru GPK HEM yang sangat sporting dan kelakar orangnya,,,begitu terasa sangat kehilangannya,,,Allah lebih menyayangi arwah....
Begitu indah dan manisnya kenangan semasa arwah mengajar aku, meriah yang amat sekali, tak ngantok dan tak bosan...malah banyak tips2 yang diberi untuk berjaya,,,kadangkala arwah menyelaraskan pelajaran dengan hal semasa seperti politik,pengajaran,jenayah dan lain2 lagi,,,apa2 pun politik dinasihatkan tidak perlu kitaorang melibatkan diri(jika boleh)...

Al-Fatihah buat Mohd. Rasit bin Asan

No comments: