Tuesday, March 16, 2010

Konon Veterinar.... ^^

بسم الله الرحمن الرحيم
Sabtu lepas aku pergi menginap rumah makcik aku kat JB. Adalah peristiwa yang membuatkan aku terkejut bahawa kucing mereka, Shiro sakit terok,,,uhuk amat kesian n terseksa aku tengok dia,,,aduhhhh ada ulat
Shiro ni kucing yang baik yang dengar kata tuan dia,,,aku suka kucing tu! tapi sekarang dia da sakit n aku rasa macam nak bunoh je dia jangan rasa sakit terseksa menahan,,,aku sedih tengok keadaan dia walaupun dia binatang!
  Suara miaow dia pun dah tak kuat,,, memang sangat lemah

Masa bagi makan ubat,,,dia mengeliat taknak dan tiba2 terpancut darah kat leher tu,,, Ya Allah kenapa ni,,,sangat terok Shiro ni,,,mati kan dia saje la...
Huhuhu ter emosi plak

 Bagi makan ubat air amat sukar,,,pil lagi senang

 Ni lah ubat Shiro n harga semuanya RM55!!! Redha

Best gak r aku tolong serba sikit bagi Shiro makan ubat,,,ni ok sikit sebab kucing ni lemah, tak kuat meronta,,,Tapi tahan la bau nanah dia,,,huhuuhu makcik n pakcik aku kata "Ha dr. haiwan dah datang"
hehehe suke aku n harap menjadi kenyataan dan secara tak langsung mereka sudah mendoakan aku,,,amin... InsyaAllah...






7 comments:

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

ksiannyer muezz......
sedih sgt2 ak tgk...
~

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

kesinnyer muezz ak tgk shiro....
abz cne tuh???
~

aM said...

ko dah bunuh ker belum?

muezz@blaz said...

da mkn sehat da....Alhamdulillah

+ aisyah + said...

sihat dah kucing tu???!!!

muezz@blaz said...

sihat,,,? xd mkne nye,,,da kebumi pon,,,hahaha

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

ko suke muez shiro mati...ish2...sdeh aku~~~