Monday, December 21, 2009

Takziah......

بسم الله الرحمن الرحيم

18/12/09 ketika aku mandi pada waktu petang tiba2 terdengar berita yang agak mengejutkan bahawa sepupu aku Muhammad Izzudin bin Shamsudin kemalangan di jalan raya. Mari kita sedekah al-Fatihah kepada dia agar dia sembuh dengan cepat. Hari ini dia telah menjalani pembedahan kaki dan tangan, Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar selama 6 jam pembedahan dari pukul 9.00 am - 3.00 pm, Hmm lama tuh...




Terima kasih saya ucapkan pada yang sudi mendermakan darah. Saya mewakilkan keluarga pesakit... PEACE!


Ni muka cam takut jerk,,huhuhu

Derma darah tetap gembira n terseyum....

20/12/09 semasa aku di JB, tiba2 aku mendapat 'SMS' berita sedih jugak bahawa Cikgu Muzaffar kesayangan aku telah kembali ke rahmatullah....di sebabkan komplikasi jantung....
Cikgu Muzaffar adalah seorang guru Bahasa Melayu yang sangat dedikasi, berkomitmen dan bertanggungjawab dalam segala tugas yang diberi, tidak kenal erti penat lelah demi untuk mengajar anak2 murid untuk masa depan mereka.

Sedekah AL-Fatihah kepada Cikgu Muzaffar agar arwah ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman. Amin.....


~Cikgu Muzaffar kekal dalam ingatan~