Thursday, December 17, 2009

MenSIBUKkan diri

بسم الله الرحمن الرحيم

OK memandangkan cuti ni banyak perkara yang bebas sampai dah tak tahu nak buat apa,,, aku terpaksa menSIBUKkan diri agar tidak bosan & jadi gila,,,hehehe
Ni la 'list' yang aku buat berdasarkan kemampuan aku :

  • Cari Kerja dulu
  • Menghias Landskap & membuat rumah untuk Hedgehog & Arnab(akan datang)
  • Buat Komik!!! huhuhu
  • Menjinakkan Iguana aku yang dah lama tak jinakkan
  • Ambil Lesen Kereta
  • PLKN
Rasa ni pun da banyak....Tapi aku akan cuba siapkan senarai di atas

Mengenai senarai yang kedua tu, aku dah buat pelan, Cuba tengok OK tak? Kalau ada sesiapa yang nak mencadangkan untuk aku,,,aku sangat memerlukan. Nak tanam pokok yang sesuai dan lain2 lagi....


Kawasan Kiri untuk Arnab


Kawasan Kanan untuk Hedgehog & Iguana


Ni tempat Iguana


Adakah pokok ini sesuai untuk ditanam kat tepi2 ala2 pagar?
Kucing tu nak gak buat posing ~


Ha inilah pelan dia,,,hmmm aku main buat apa yang terlintas di kepala.


Aku sangat memerlukan pertolongan idea, sape2 yang pro tentang Landskap ni,,,bagi komen sikit,,,

3 comments:

nadia said...

cumel sungguh pelan kamu...hihi..

muezz@blaz said...

ok2 very tengs,,,
nnt kte nk wat r

deqna a.j said...

wah!!!!!!!!!
kalo dah siap rumah arnab tu nty msti comel je landskap!
gudluck okeyh~~

=))