Wednesday, December 23, 2009

Majlis Graduasi & Apresiasi

بسم الله الرحمن الرحيم

Terima kasih kepada Timbalan Menteri Pelajaran sebab sudi meluangkan masa bersama kami untuk merasmikan majlis yang tak seberapa ney!

Thanks Umi & Ayah bagi hadiah ni n pihak sekolah juga guru kerana bagi sijil yang cantik ney,,huhuhu


Huhu muka 'cover' tapi tertengok kamera yang lain la plak...

Alhamdulillah majlis ni berjalan dengan lancar walaupun aku agak 'nervous' naik pentas nak ambik sijil,,,huhuhu Apa2 pun majlis ni just majlis untuk menaikkan semangat untuk lebih berjaya n ada gak orang kata ni je la peluang yang kita ada sebab Diploma/Ijazah dah x dapat,,,hu mulut tu agak 'laser',,,hehehe

Kat bawah ni gambar2 aku & kawan2 yang aku akan simpan buat kenangan sebab lepas ni mungkin tak dapat jumpa lagi. Jangan lupakan aku okey!
We're all must alwayz SMILE!!!


Smart tak?? Hahaha


Hahaha aku xtahu macam mane aku boleh buat aksi gitu...! Spontan!
Lapar agaknya...

Dikelilingi wanita2 yang berjaya & aku la BOS! Huhu


Budak baju hitam tiba2 jadi pemalu plak,,,hehehe


Muka2 budak baik,,,hehehe


Ada style lah!


No comments: