Thursday, April 21, 2011

Tensyen2

بسم الله الرحمن الرحيم

Tensyen2x...29/03/11 adalah tarikh yang sangat buat aku takde mood,,,apa taknye HP aku skrin retak!? Haih memang r...keluar je dari dewan kuliah,,,keluaarkan handset tengok......? Tensyen2x camne boleh jadi gini,,,sesiapa yang buat aku marah sikit memang nak kena marah r masa tu...huhuhu sori tak dapat nak kawal emosi...sebab aku sangat sayang handset aku tu melebihi barang2 yang aku ada,,,aku sangat sensitif kowt kalau handset tu tergores sikit ke,budak2 wat main ker,main baling2 ker,,,haih memang nak kena marah...hehehe


Ni baru2 lagi,,,tapi semakin hari semakin gelap skirin dia,,,nak mesej kena teka n kecikkan mata,,,kalau orang calling aku tak tahu pun sape yang call,,,aduh payah! Dah tak boleh nak snap picture,,,memang makin buat aku stress,,,,(padahal handset je pun)
Minggu terakhir plak jadi macamgini,,,time cam gini r aku nak guna handset ni nak ambek gambar2...sabo je la....
Agak2 berapa kos repair dia ek?

No comments: