Thursday, April 21, 2011

Saat Terakhir

بسم الله الرحمن الرحيم

Hari itu sangat menyedihkan,,,,saat2 ingin meninggalkan KMM sangat sedih walaupun dalam kegembiraan... Banyak kenangan dan pengalaman yang aku dapat di situ. Dari diri sendiri, rakan2, pensyarah2 dan tak lupa gak pada makcik2 cleaner....hehehe

Aktiviti Praktikum H3P5 buat kali terakhir sangat menyentuh hati aku,,,huhuhu sesudah habis aktiviti, kitaorang pun buat satu bulatan dan cakaplah sesuatu buat kali terakhir,,,peh masa tu sangatlah touching, pesanan dan kata2 mereka memang menyentuh jiwa,,,hahahaha ada yang mengeluarkan air mata, ada yang tak terkata...huhu tapi aku steady cool,,,huhuhu terima kasih classmates ku yang selama ini memberi kerjasama...


Pesanan pensyarah juga tidak kurangnya,,,lagilah menusuk ke dalam kalbu ku ini,,,kehkehkeh... semua pensyarah nak habis cepat mengajar sebab mereka ingin menyampai sesuatu amanat atau pesanan amat berguna pada kitaorang...paling aku ingat pesanan Pn Zabariah.... :') Harap kitaorang dapat memberi kan mereka gembira dengan keputusan kami...Kami tidak akan lupakan mereka....yeah!


Dengan kawan2 pun lagi la walaupun lelaki,tapi kitaorang punya hati dan perasaan....terharu sangat bila teringat kitaorang selalu tolong menolong dalam susah,,,senang sama2 susah pun sama2...kalau sakit sanggup pangku pergi turun bawah blok, melawat ke blok yang jauh, turun pergi ke kafe yang agak jauh belikan air mineral,,,sangat terharu ye...terima kasih kat mereka sebab disebabkan aku berkawan dengan mereka, baru lah aku faham erti semangat setia kawan, kerjasama,tolong menolong dan lain2 lagi. Hari last, kitaorang jalan2 satu KMM usha aweks,,,hahaha sangat enjoy~


No comments: