Thursday, November 4, 2010

Habis sudah Sem 1

بسم الله الرحمن الرحيم
 Dah masuk sem dua da...hu~ rase sangat sekejap je sem 1 berlalu,,,,errrr semakin lame  makin takut... Exam aritu...? Hmm malas r nak ulas benda yang dah lepas! Yang penting sekarang aku hanya perlu berdoa je pada Allah harap diberi kecermelangan....TAKOT!!!!!!!!!!!!! Kadang2 aku mudah sangat putus asa,,,bila bangun balik, cepat je semangat tu pergi~ Hmmm aku sangat lah malu sebab orang semua pandang aku orang yang berkeyakinan tinggi tapi.........tapi bila akademik? aku sangat lah rase diri ini begitu rendah.... Ya Allah.... Aku rasa aku sudah hampakan ibubapa aku... :-(
Maafkanlah anakanda mu ini jika tidak dapat membalas jasa mu,,,tetapi aku berjanji akan membalas juga walau aku tahu ia tidak setimpal dengan pengorbanan mu selame ini... Aku nak sangat telefon mereka sambil menangis kegembiraan beritahu keputusan peperiksaan aku,,,hmmmm

Ops sori aku terlalu beremosi kali ney.....

1 comment:

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

dah tau result kew????
bpe dpt??????