Saturday, November 6, 2010

About My Class

بسم الله الرحمن الرحيم

Bestnye hidup kat kolej,,, even kat sane banyak sangat buat aku tensyen... Tapi suasana sane sangat berbeza berbanding sekolah menengah (memang la kan) but i means such as friends,my attitude and spirit. Serius, aku merasakan diri aku tak semalas dulu,,,tak rase kecewa kalau keputusan tak OK, n laen2 lagi... Tapi sekarang... aku rajin r gak even sedikit saje,,,hahaha dan macam2 lagi lah,,,taknak citer,,,hehehe

Ok suasane kat kelas sangatlah aku bersyukur sebab semua best2 kawan ngan dyowng. Masa orientasi, aku tengok, haih 5 orang je lelaki dalam kelas ney,,,hmmm. Tajul, Afiq, Chew & Amir. Tapi tu pun 3 orang nak tukar aliran fizikal,tinggal aku dua orang ngan dak Amir.


Ni Tajul, dia ni la paling ramai disukai. Cikgu pun suke dia,dak2 pompuan lagi lah,,,hahaha gatal mereka ney. Tapi dia ney pemalu sikit. Pandai giler dia ney,jeles aku tengok even dia kata Mate dia ade buat salah,mengeluh macam nak ape tapi result dapat A,,err ape itu....? Bila dak2 ney terserempak Tajul,,semue sebut, " wa, Tajul la,comel" err gatal! Sampai si Tajul ney rase bersalah sebab dia tak ingat pun name Ex Classmate,,huhuhu. Sampai sekarang aku masih jumpa dia(member baik), tapi Chew jarang nak jumpa dia manakala Afiq pergi tanpa khabar, dapat biasiswa keluar matrik,,,tu pun aku yang mesej tanya dia dah lame tak jumpe,,,haih...

Mesti pelik kan aku ney sibuk sangat ambil tahu hal orang. No! aku dilantik jadi Ketua Praktikum, sebab tu aku kena jaga tepi kain orang sikit,hehehe

OK lepas orientasi, kelas dibubarkan sikit je,,lelaki keluar 3 orang tambah 3 orang..... Am,Syafiq dan Saravanesan. Mula2 agak dingin kowt dengan mereka sebab mereka ni lain sikit dengan 3 orang yang lepas. Am agak hawaw sikit mulut dia, Syafiq asyik buat aku nak ketawe bila dengar dia bersuara,,,hahaha kecek Klate dan Saravanesan,,,,tata to him coz a little time with him coz he got JPA...^^


Inilah lelaki melayu terakhir yang paling hensem sekali jejaka paling kanan yang pakai spec tuh. Dari kiri Syafiq(cepex), Amir(Megat) dan Ameerul(Am). Macam biasa aku tak boleh lari dari sikap aku yang suka bergaduh,,,hehehe cuma aku tak suka bergaduh ngan Amir sebab dia sentiasa nak menang, Amir ney tengok muka dia langsi kan,hehehe Am gelar aku sebagai 'menyekolahkan orang' . Am suke sakat budak pompuan n Amir,,,hehehe Kelakar aku tengok kalau mereka bertekak,hahahaha n Syafiq cool je dia ney...mule2 senyap n aku ingat dia ney pemalu tapi hmmm sekarang dia kuat tol ngolok orang dan juga buat orang ketawe,,,hehehhe... Aku plak..? Entah,,,,

My Classmate H3P5! Alhamdulillah aku ditempatkan dalam kalangan mereka! Aku sayang mereka semua! hahaha Ye la aku tengok ade je kelas lain kena pulau r, tak sebulu, marah2 tengking,,,hidup berkelompok,,,sangat kesian,lau aku tak tau boleh hidup ke tak dalam kelas tuh.


Memori Manis bersama mereka....


Yeah 1st time time rajin2... Sekarang.......


1st day praktikal~


Ye, kami sangat kejam! Hahaha Cikgu kate budak batch tahun ney paling kejam,,,hehehe melalui pantauan semua menggodeh tikus berbagai cara untuk memuaskan nafsu berbanding tahun lepas digelar pelajar ramai takot. Kami mencungkil mata dia,,huhuhu ada yang melapah kulit saje tapi tak bedah pun,,,saje membazir tikus banyak lebih,,hehehe


Si cepex yang bangga bergambar dengan air hasil dari badanye hehehe (kencing/urine)


Serius,! Heaven giler time ney lepas habis MUET Speaking! hehehe Cepex belanja aiskrim,,,huhuhu


Aku nak jugak paling depan,,,hahaha

1 comment:

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

like semua.....
seyes!!!!
weee~~~~