Sunday, June 14, 2015

Kiara Ahli Keluarga Baru

بسم الله الرحمن الرحيم


Dah lama rasanya nak bela Kucing tapi asyik tak kesampaian. Sejak kecil, aku bela Kucing tak pernah lama. Tu pun Kucing yang datang rumah. Kita bagi makan terus melekat kat rumah. Tapi, tahu-tahu je lah kalau Kucing betina ni, penarik Kucing jantan supaya datang pastu pancut sana sini sampai baju di ampaian bau hancing. Memang tak pernah Kucing jantan datang rumah aku untuk menawarkan diri untuk dibela... haha

Baru-baru ni aku semangat pergi ke kedai haiwan peliharaan yang terkenal dalam