Sunday, November 20, 2011

Happy Birthday Amer!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

Semue nak purple kan, air kotak pun purple,,,haha

Selamat Hari Lahir Muhammad Amir Abdullah hehehe nak berahsia konon tarikh,,, hahaha
Semoga panjang umur dipenuhi keimanan dan murah rezeki dengan keberkatanNya...
Semoga kau dapat capai apa yang diimpikan serta mendapat jodoh yang kau idamkan selama ini,,,haha InsyaAllah, aku doakan yang terbaik untuk sahabat aku sorang ney,,,hehe ^^

Rasa terhutang budi plak sebab kau teman aku masa ni,,,haha

Masa befday kau kali pertama kat KMM, aku tak sambut pun kan, haha sebab masa tu kan ada kursus Ketua Praktikum yang merepek tu,,,hahaha hmmm rasa macam nak pergi je Unikl pergi serang kau ke prank ke, mesti best dan terbalas dendam aku kat kau, hahaha

Dan disebabkan kau lah aku comot ;p

Bau kek sampai ke esok walau dah basuh muka dengan pencuci muka


Pastu sebab kau jugak kowt aku kena teruk camni, bau busuk!!! Ye lah sape lagi yang tahu....huhu



1 comment:

CiK GorGeouS ! said...

matrik meLaka !! huhuhuh~ banyak kenangan kat sana...happy birthday untuk tuan punya hari keLahiran~