Sunday, June 15, 2014

Pengajaran Marah Kawan

بسم الله الرحمن الرحيم

Post ni nak bagi pengajaran sebenarnya walaupun kita marah sebab kawan kita tu buat salah, tak perlu lah sampai marah gila-gila. Ini berlaku kat aku. Pertama kali ada orang minta maaf kat aku camtu.. adehh nak terharu sampai nangis dalam hati ni bila baca mesej dia... huhu


Sebenarnya peristiwa itu memang aku marah. Lepas puas aku marah dia, tetiba terdetik kat hati ni macam keterlaluan... aduhh aku sedar benda tu semua hanyalah gurauan... aku marah kat dia masa kat kedai makan, tengah makan masa tu... balik tu memang tak bercakap pun... haha

Bila dia hantar mesej tu, terus rasa bersalah... memang tak terniat pun