Monday, November 26, 2012

Pasai Pa Nak Kurus?

بسم الله الرحمن الرحيم

Haha terKEDAH sikit disitu... adehhh ramai benorrr orang sekeliling aku orang Kedah.... nak je semua aku cakap ada 'Q' kat belakang... hahaha :-p
ok la berbalik pada tajuk kita, Sebab apa nak kurus? Soalan ini ditujukan khas pada aku sesangat!

Orang dok sibuk habaq awat hang nak kurus sangat sebab hang dah ok da... haaaa

Friday, November 9, 2012

Lumba Kuda!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

Fakri-Arep-Kuda-Fitri-Muezz

Ok tak sangka berpeluang dapat menonton perlumbaan kuda depan mata sendiri... hehe aktiviti ni terjadi masa cuti Raya Haji... Fitri mesej ajak untuk tengok dia berlumba kuda... huhu terus ajak Arep ngan Fakhri sebab masa tu cuma mereka je yang ada kat UPM yang tercinta ni... haha Pertandingan ni sebenarnya kecil-kecilan je... orang Melayu yang buat... sejarah dulu mereka organise hadiah pertama cuma periuk nasi, blender je... sekarang dah makin maju dan membesar.... Hadiah pun dah RM1000... Alhamdulillah... ada peningkatan... Penganjur pun sangat menitik beratkan kebajikan Kuda... memang terasa hati sejuk je kat situ... huhu bukan kerana nak menang semata-mata... Ok lah... jom tengok suasana kat sana

Sukarelawan Zoo Negara

بسم الله الرحمن الرحيم

Gambar semua yang join, aku paling hensem kat situ... haha sila klik gambar untuk lebih jelas

Alhamdulillah kerana dengan izin Allah, progam aku dan Mira dibawah Sekretariat Kebajikan dan Perpaduan berjaya dilaksanakan... Ye lah, sebelum ni Progam Semai Bakti Zoo Negara ni dibatalkan atas masalah kenderaan yang tiba-tiba berlaku,... Ambek kau FRUST giler!!! haha

Tentatif Progam
  • Seawal 6.30 pagi kitaorang kena berkumpul dan bahagikan sarapan
  • Jam 7.15 pagi bas bergerak dengan jayanya, dan terdetik rasa syukur serta gembira.. hehe
  • Sampai di Zoo Negara jam 8 pagi.
  • Sedikit taklimat dari pihak Zoo.