Sunday, December 5, 2010

Semester 2 best!

 بسم الله الرحمن الرحيم

Huh ! Semester dua !
Sem 2 sangat la busy sampai makan pun xsempat...hahaha tu bohong r! 
Sem 2 sangat banyak cuti,,,so padat dengan kelas2 untuk habiskan sukatan pelajaran!
Sem 2 banyak sangat projek itu ini,,,errr
Sem 2 subjek Biology lebih mencabar tapi sangat seronok belajarnya! ^^
Sem 2 aku dah lebih mengenali sekeliling aku, so mudah untuk aku lakukan sebarang aktiviti.
Sem 2 aku lebih bersemangat dan fokus!
Sem 2 aku lebih diberi motivasi & ceramah. Terima kasih ustaz/ustazah dan para pensyarah!
Sem 2 aku lebih menghargai seseorang.
Sem 2 membuatkan aku suka belajar di Matrikulasi.
Sem 2 banyak member keluar! Bosan serius bosan :-(
Sem 2 semakin ramai kawan. ^^
Sem 2 adalah penentu pointer akuh!

Naik sem 2 je,,member aku dah beli laptop,peh gempak siot!  Hahaha sekarang abes bilik aku jadi aim untuk mereka main game....huhuhu Paling musim sekarang ney DOTA r,,,main LAN lagi tuh,,,aras atas bawah lawan,,,,hahaha Counter strike,NFS and PES,,,! Hmm budak matrik camney,,,hahaha

Kalau dah main game,muka semua nak macam tuh,,,,hahahaha

Hari raya haji lalu,,aku sungguh terharu sebab family aku plak yang datang menjenguk aku,,,bukan aku yang balik,,,terasa sangat aku ney anak yang xreti2,,,huhuhu apa2 pun terima kasih kerana datang bawa makanan ketupat rendang dan yang seumpanya,,,dapat jugak aku merasa semua makanan tuh. sedih~




Ok projek English berlambak sekarang ney! Err 3 projek dalam satu masa,,,What the cat...?! Promotion-Research-Jazz Chant! Serius jazz chant paling buat aku tensyen,,,latih hanya sehari,,tu pun 3 jam jerk! Ambek kau,,,sok memang malu giler! Arrr tak suke!


Lirik pun baru nak cari,,,nak hafal lagi malam tuh...tak tahu la salah siapa kan sebab kitaorang diberitahu tentang competition ney semalam!


Nak susun kedudukan lagi,,,muka mereka gembira sebab saya ambek gambar tapi kenyataan mereka sangat ketat sebab esok dah present!


fuh nak ajar orang pun dah malas,,,serius!


Yang sedihnya.....
2 orang classmate aku kena keluar,,,ohhhh aku tak suka benda ni berlaku,,,4 orang plak yang keluar dalam kuliah aku,,,owhhh xbest sungguh mereka dah keluar,,,aku rasa memang kehilangan mereka sangat2!
Tiba2 mentor aku mesej,,,dia tulis 'maafkan saya sebab tak dapat selamatkan kawan awak' owh tidak aku sangat tersentap,,,kesian cikgu,,,,Sebelum mereka keluar,,kitaorang sempat jugak buat jamuan ringan sebab memang dah takde masa dah,,,bayangkan dapat result terus keluar notis 24 jam! Huh! nak tak nak wat malam ni gak dengan tutor,projek berlambak,,,huhu hentam saje la,...


Aku tak tahu la mereka ney,,bila ambik gambar je mesti mereka ni ade je!


Tengok r tu,,,simple je,,,semua bawak jajan je,,,tengok cam sikit kan,,?tapi percayalah jika anda disitu tak habis pun benda2 tu semua errrr kenyang juugak makan benda alah ney!


~Tulus daripada kami~


Last bergambar bersama mereka....2 orang yang kami sayangi....
~Our memory~

Malam tu jugak aku tak lepas dari beri ucapan disebabkan aku ketua praktikum,,,agak kelakar la aku bagi ucapan spontan...nasib tak lame,,,kalau tak air dah berlinangan kat mata,,,hahaha aku sangat sensitif pasal kawan ney! Ramai jugak yang beri ucapan untuk kata2 terakhir nasihat dan sebagainya,,,tak sangka inilah kelas aku!


No comments: