Tuesday, May 4, 2010

Sambung Blajar & PLKN

بسم الله الرحمن الرحيم

Kat PLKN,,,aku try² lar nak check dapat ke tak matrix gune SMS,,,huhuhu dapat,, agak terdiam dan terkejut ,,,dah la time tu tengah sarapan,,,da macam takde selera da,,, pelik kan,,? hahaha ntah r

Pertama:- Aku sayang sangat PLKN ni,,, arrr sungguh berat nak tinggalkan PLKN & kawan²! Dyowang semua tak kasi aku balik,,, dah ramai aku kenal budak² dan jurulatih sana,,,arrghh Terasa hiba dan terharu sangat². Hidup korang akan dihargai kat sana kalau pandai jaga diri! Banyak lagi yang belum aku sumbang kat PLKN De Bana!!! Sori kawan², aku memang terpaksa tangguh PLKN untuk mencapai cita²! *Rase cam nak keluar air mata je biler cikgu ucap belajar rajin² ye* Bila² kite buat reunion ok! BRAVO TAK GOYANG BEB!!! REVOLUSI BRAVO!!!

Kedua:- Aku kena tangguh PLKN...tau ape itu TANGGUH...? Hu~ memang berbeza tangguh dengan PENGECUALIAN.! Dah sebulan aku kat sana,,,sia² je nanti kena ulang balik dan mungkin ketika itu umur aku 23-24 ,bercampur dengan budak² 18 tahun! Hmmm tapi tak kisah r,,,aku tetap dah dapat pengalaman dan sebab kenapa PLKN ditubuhkan! Harap² aku tak dipanggil lagi ke PLKN tuh!

Ketiga:- Matrix? Layak ke aku? Memang takut sangat mula²,,,ye lar kat sana memang kena struggle blaja betol², 1 tahun je, peraturan pun cam dak sekolah, ape² pun bila fikir hanya ni je peluang aku untuk jadi Veterinar,,,asasi dah tak dapat,,, terima kasih pada family,kawan,akak² UPM yang bagi semangat untuk teruskan perjuangan belajar!!!

Ass Scout (Nan), Baju hitam yang ajar aku serba sedikit tentang vokal (Faiz) dan yang sporting (Lokman)

Budak ni tak abes abes buat orang ketawa, memang best r!

Gambar sebelum Adib balik, sangat touching!

Sebelum balik cuti tapi aku balik terus, waaa kenangan~  :(

Bergambar dengan jurulatih, cikgu Omar yang sporing, malu dan terkenal dengan sifat senyum!

Bergambar sebelum balik, hu~ rindu korang semua!!!

Gambar paling terakhir snap, ingatkan sempat lagi nak ambek gambo bagai, tetiba dah kena panggil naik bas, sadis!!!

Entri ni sangat membuat kan aku terfikir dyowang sakarang tengah wat pe lar ek,,,mesti tengah bergembira...
Entri ni membuat aku sensitif dan rasa sedih~ eee Muezz tak malu! hahaha

3 comments:

iemahim said...

dpt matrik ke.....tahniah ya....
matrik mane??wat terbaik k, just one year je.., tutup buka mata da abis...huhu;p...good luck k;p

muezz@blaz said...

thanks ;-)

bom said...

go muezz!! matrix takde hal lah!! senang gile!! score sem1. study smart. blaja dgn kawan2. tak faham soalan,tanya kawan yg scorer. tapi jangan asyik blaja je. kena enjooyyyy!!!