Friday, February 5, 2010

Rutin Harian Aku Waktu Cuti.....

بسم الله الرحمن الرحيم

Setiap hari bermula dengan pukul 7.30 pagi aku akan hantar adik aku ke tadika,,,then beli sarapan banyak2,,,hahaha pastu akan online,,,download movie ke maen game ker n so onn... Aku akan buat kerja rumah kalau dipanggil,,huhuhu tak senonoh! Pukul 10 mandi,pastu makan lagi untuk tengahari dan terus pergi kerja...

Da sampai tempat kerja, aku duduk tak tahu nak buat ape,,,lama2 akan terlelap kat meja 'cashier' tak pun ade bilik aku tido kat situ,,,hahaha


Dan aku paling suka kalau ada banyak barang2 sampai,,,huhuhu ade keje sikit,,,


Suatu hari,aku & Lukman a.k.a PEKERJA TERBAIK susun botol2 Cuka buatan Jalen,,,tiba2 sesuatu perkara terjadi,,,hahaha habis roboh rak tu,,,huhuhu ape lagi pecah r,,,
Tengok tu,,,huhuhu


Aku ada bela Ikan Pelaga kat sini agar dapat mencegah jentik2,,,


Dan tiba2 terjadi nya proses mating,,,huhuhu jantan dah buat sarang bawah benda alah ney.


Tak lupa gak pada Gecko, aku bawa bersama2 menemani aku,,,tapi bahaya r,,,budak2 datang suka takut2 kan dia,,,geram aku!


Ni la pekerja terbaik,,,aku pun tak tahu camne gambar dia ade kat HP aku,,,hmm ni mesti ambik mase aku tengah tido,,,huhuhu ambik kau, aku masokkan gambo ko ney,,,hahaha

Pastu si Lukman ney pelaris kedai(konon r). "Ko tengok ko takde ramai je yang datang,bila ko ada je orang terus tak datang,"katanya. Hahaha ok kite tengok,tu la sampai Esah n Nenek Esah pown ko layan, apa kes? hahaha kan da terkena, dah tak tahan, habislah kalau dah ada restu keluarga susah nak tolak! hahaha

No comments: