Monday, July 26, 2010

Masih ingat lagi.....

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum....dah lame rasenya tak berblogging,,,hehehe ape2 pn ak rase sungguh bz lepas sambung blajar ney,,,hu~ agak penat... Ak masih ingat lagi sebelum aku pergi PLKN, Ummi aku tidak dapat pergi melihat aku di stesen bas,,,amat sedih,,,time nak pergi, tiba2 je dia rase nak pitam,,,so dia tak dapat nak ikot,,,agk sedih apabila aku bertolak dari stesen bas dengan menaiki bas PLKN,,,orang lain semua babai kat family dyowg,,,wuwuwu

Lagi sekali kisah ketika aku nak pergi Matrikulasi Melaka esoknya, adikku yang bongsu kena masuk hospital akibat jantung kuman hu~ lagi sekali.... dah Ummi kate tak boleh ikut esok nak hantar aku,,,sungguh sedih~ tapi Alhamdulillah Allah menolong aku,,,makcik aku Mokde tolong untuk jage adik aku di hospital,,,Alhamdulillah.... Kerana kes ini, majlis hari ibubapa dibatalkan even adik aku takde la terok sangat,,, walaupun xterok tapi aku tengok adik aku main2 tetap ada rasa kesian sangat2 kat dia,,, bayangkan doktor masokkan tiub ke dalam hidung untuk sedut kahak,,,errr sakit!!!! menangis dia meronta2,,,aku sangat paham kesakitan yang dia rase....Alhamdulillah kini sudah sembuh....

No comments: