Friday, May 11, 2012

Sombongnya Aku

بسم الله الرحمن الرحيم

Ramai orang yang dah berkawan dengan aku, mereka akan cakap : aku tak suka mula-mula jumpa kau, sombong giler... 

Ya,,, aku dah dengar banyak kali,,,,hahaha but in the end aku jadi kawan korang gak,,,,haha.... gini citer sebenarnya,,, aku disalah tafsir pada permulaan perjumpaan,,, biasa la, pandangan pertama juga mempengaruhi langkah seterusnya...

Kelemahan yang ada pada diriku yang membuatkan ikatan persahabatan susah nak terbentuk adalah muka aku yang tak reti senyum... ermmm entah la,,, camne nak senyum ek? aku tau senyum tapi senyum tu susah untuk berada di situasi yang
sepatutnya,,,hahaha 

Orang nanti mula lah kata aku sombong, muka ketat, serius je dan sebagainya...huhu tapi bila aku start berbicara, means aku yang kena mula dulu... barulah mereka kenal aku camne, nak membina ikatan itu atau tidak... Tak salahkan mereka,,,, aku cuba tapi orang kata still muka aku sama, macam takde perasaan,,,haha sejak azali memang camtu,,,huhu

Disebabkan perkara ini lah, aku digelar bapak budak kat luar,,,cehhh! Hari tu pergi PWTC nak beli buku, jalan-jalan dengan Katang, ada sorang pakcik ni jual alat moden untuk budak-budak pandai English,,, then dia pun cakap camni
"Encik, maaf, sekejap je, nak tanya, encik ada anak paling kecil? Umur 5 tahun? 6 tahun?"
"Owh maaf, saya masih student" dengan senyuman plastik

Hahaha you see that? hahaha gelak tapi aku sebenarnya geram ngan pakcik tu,,,huhu memang sah muka aku nampak MATURED sangat!!! -.-'

sebelum ni ada kes lagi,,, haha tapi yang ni pun sama tak bole blah,,,hahaha >.< aku ada tulis kat entry ni sebelum ni,,, Kesimpulannya...

So, memang aku nak kena kahwin la ni???? Poker face


4 comments:

Noor Amirah Mohd Nor said...

haha..
aku rse ok je mse mula2 kenal ko..
xrse ko sombong ar..
cuma nampak pemalu..


p/s:yg kat PWTC tu lawak..

muezz@blaz said...

hahaha sesengal

farhana hamid said...

bapak budakkk..!! hahahhaha. troll face. :D

muezz@blaz said...

xpe,,, jap lg aku gi nikah,,,,haha