Tuesday, February 28, 2012

Happy Birthday Epul

بسم الله الرحمن الرحيم


Selamat Hari Lahir Mohd Saiful Sairon.... anda sekarang sudah pun mencapai usia yang ke 20 tahun... wah dah besar da,,, kehkehkeh... Semoga kau sentiasa berada dalam rahmat dan keredhaanNya... Semoga murah rezeki dan dipanjangkan umur dipenuhi dengan keimanan... ;-) Semoga sukses selalu walau apa jua bidang yang kau ceburi... haha tak dapat lah kita satu rumah sebab universiti lain... kalau tak boleh aku prank kau,,,haha gurau je...


Takde hadiah tapi cukup kowt dengan ucapan ni saje,,,hehehe sori ea selama ney,,, sebab kau sampai tertido membazir masa tunggu aku kat bilik aku yang selesa tu,,,haha dan apa jua kesalahan,,, dan tunjuk ajar kau kat aku dan memberi keyakinan kat aku,,,terima kasih sesangat! huhuhuh jangan lupa kawan kau yang bernama Muezzudin ni,,, ^^


No comments: