Friday, December 23, 2011

Psycho orang memang Best! -.-'

بسم الله الرحمن الرحيم

Kali ni nak citer pasal member aku yang sangat efektif bab² mensycho orang.... sebelum tu korang ade kawan² yang suka sycho tak? kalau ada mesti agak sakit hati kan,,,,hahahaha serius beb!

Aku kenal dak ney sejak Matrikulasi,,, dia ketua blok aku, satu aras, satu jurusan hayat... praktikum aku H3P5 tapi praktikum dia H5P3, mempunyai cikgu kesayangan yang sama iaitu cikgu Biologi,,,hehehe

Masa kat matriks, banyak kali aku kena sycho ngan dia, terpedaya macam² padahal aku tahu sebelum ni dia tu sycho je lebih,,, tapi tak tahu la nak cakap camne sebab aku
mesti terkena,,,, hampeh giler! Lagi² time study week, rasa nak meletup je dengan cerita² dia tu,,, errrr nasib la time study week, kena kawal emosi... hahaha tapi yang peliknya : kalau aku stress dan tensyen, bila jumpa dia,, hilang plak tensyen aku sebab cara dia,,, buat aku hilang stress(lupakan masalah yang sepatutnya takyah fikir sangat,,,hehehe)

Dan masa akhir sebelum semua balik ke kampung, aku berjaya sycho dia,,,,hahaha serius rasa heaven giler masa tu sebab terpedaya dengan kata² aku,,,hahaha tu je la 1st time aku dapat sycho dia selama aku kenal dia,,, hampeh gak sebenarnya,,,,haha

Aku baru kena sycho dengan dia,,,, kali ni memang serius ingat dia memang tak tipu aku,,, perhhhh bermula dengan request dia nak jadi brother dalam family status FB... then aku pun bantah sebab dia lagi tua dari aku,,,huhu


Ok, aku pun ingat takde pape kan,,, tetiba lusa dia mesej aku, tanya khabar then tetiba menyatakan hasrat yang sebenar dia mesej aku sebab dia kecik hati ngan aku, tengok petak merah gamba atas tu,,, aku tengok agak la wat dia terasa sebab aku cam mengungkit sikit pasal teh herbalife tu,,,,hahaha memang siot! 

Pastu aku terus call dia, apa sebenarnya aku buat sampai dia kecik hati,,, pastu korang tahu aku buat ape? hahaha sengal seyh,,, aku pun mintak maaf dengan dia, pastu dia macam jual mahal cakap "sampai hati ko kata aku camtu selama kita kawan kan"... aku makin rasa bersalah, mintak maaf lagi sampai merayu,,,hahaha cam sengal,,, tetiba dia ketawa,,, "haaaa tau takot,,,hahaha" perhhh memang larh!!!! 

Lepastu aku rasa aku bengang giler sampai ada kain kat situ, aku ambek terus tutup muka,,,, hmmm memang tak boleh belah la!!! Ya Allah.....

Pastu rasa macam nak balas dendam kat dia balik,,,, so aku pun post kat wall dia...


Tengok petak merah tu lagi skali,,,hahaha aku tak terdaya lagi,,,,errrr serius memang hardcore dah dak tu,,, alasan dia buat aku sampai camtu sebab rindu kat aku,,,, hahaha cam sengal~ 

"Kat UMP takde la orang cam kau, tak best, bosan, ak tak boleh nak sycho,,,hehehe"
"Owh yeke, bagos la,,,haha padan muke! Kat UPM pun takde orang cam kau boleh sycho aku, lau tak merana lah aku kat sini slalu tensyen,,,,hehehe"
"Perhhh ko,hehehe"
"Eh jap² takpe, bagos la takde orang cam aku kat sane,,, nanti bila ade,,, mesti ko lupe aku,, tak ingat aku dah,,,hmmm"
"Hahahaha ayat nak tacing"


*Muezz
*Dean


Ni lah budak hot, gurlz slalu tegur dia lau aku jalan ngan dia,,, budak top ni jugak slalu dapat hadiah dari peminat,,, untung laaa.... tapi kalau aku tengok gambar ni, rasa macam nak tumbuk plak dak ni,,,,haha joke ye Dean....


No comments: